אופטימיזציה למנועי חיפוש

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הנו תהליך משפיע על הנראות של אתר בתוצאות מנוע חיפוש. SEO מסייע להבטיח כי אתר הוא נגיש למנועי חיפוש ומשפר את הסיכוי שהאתר יימצא על ידי מנוע החיפוש. אופטימיזציה למנועי החיפוש מקנה לך דירוג חיפוש גבוה יותר, כלומר, תנועה חופשית יותר לחנות שלך.

מנוע חיפוש ידידותי. גו-שופ משלבת את כל התכונות הדרושות כדי לשפר את מאמצי הSEO. לבעל חנות גישה מלאה לניהול של תגים של מילות מפתח וכתובות אתרים מותאמות אישית. זה נותן יותר משקל לאתר עם Google כאשר מדובר בדירוג האתר שלך כנגד אתרים דומים.

מפת אתר. קיימות שתי גרסאות פופולריות של מפת אתר. גו-שופ תומך בשניהם. מפת אתר XML הוא פורמט מובנה שהמשתמש לא צריך לראות, אבל היא אומרת למנוע החיפוש על הדפים באתר, חשיבותם היחסית זה לזה, ובאיזו תדירות הם מעודכנים. מטרתן של מפות אתר HTML היא לעזור למבקרים ורובוטים של מנועי חיפוש למצוא דפים באתר.

Microdata. שילוב נתונים מיקרו בתוך הקוד של האתר שלך מציע מספר יתרונות פוטנציאליים. ראשית, Microdata מאפשר למנועי חיפוש יותר תכנים עבור סוג מידע באתר אינטרנט וקובע כיצד על האתר להיות מדורג. יתרון נוסף של Microdata הוא יצירת "קטעים עשירים", שיציגו מידע נוסף על דפי תוצאות חיפוש מאשר רישומים מסורתיים.  גו-שופ תומכת גם בתגי META של טוויטר ו Open Graph (פייסבוק).

כתובות אתרי  גו-שופ מותאמות לפי שפה. כתובות אתרי  גו-שופ המותאמות לפי שפה מאפשרות לבעל חנות להתאים כתובות URL. לוקליזציה של כתובות URL מגדילה את הסיכוי של תוצאות החיפוש בתרבויות / שפות בהתאם למיקום.

ניווט גוגל משלב ניווט של פירורי לחם בדף עם תוצאות מנוע החיפוש, אשר למעשה הופך את הרישום שלך ליותר אטרקטיבי ואמין. גם כשזה מגיע לאתרים ענקים, פירורי לחם יכולים להיות דרך מצוינת לסייע למשתמשים לזהות היכן הם נמצאים

קנוניזציה של כתובת אתר. קנוניזציה משמשת להפחתת אינדקס של דפים כפולים והופכת את האתר לנסרק יותר על ידי הגדרת כתובת חנות לכתובת האתר הקנונית (המועדפת) לכל דפי קטגוריה ומוצר.

אינטגרציה עם Google Analytics. מעקב על עסקת מסחר אלקטרוני מחבר באופן אוטומטי את נתוני השימוש באינטרנט שלך של Google Analytics עם עסקות הלקוח.

כתוב תגובה