RSS

בלוג

אופטימיזציה למנועי חיפוש
אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הנו תהליך משפיע על הנראות של אתר בתוצאות מנוע חיפוש. SEO מסייע להבטיח כי אתר הוא נגיש למנועי חיפוש ומשפר את הסיכוי שהאתר יימצא על ידי מנוע החיפוש. אופטימיזציה למנועי החיפוש מקנה לך דירוג חיפוש גבוה יותר, כלומר, תנועה חופשית יותר לחנות שלך.
מה זה SSL?
SSL (Secured Sockets Layer) הוא פרוטוקול של תקשורת מוצפנת בין מחשבים המאפשר תקשורת מאובטחת ביניהם.
סידור מוצרים בחנות

לאחר שהוספנו קטגוריות ומוצרים לחנות ישנן כמה אופציות לסדר את המוצרים:

1. מתוך תפריט הקטגוריה.

  1. היכנס לקטגוריות>>
  2. בחר קטגוריה>>
  3. בתוך הקטגוריות עבור ללשונית מוצרים.
  4. לחיצה על הכפתור הוסף תפתח חלון ובו רשימת המוצרים בחנות.

2. מתוך דף המוצר

התחלת עבודה - היכרות עם מערכת הניהול

מערכת הניהול המתקדמת של go-shop מאפשרת לך לראות נתונים סטטיסטיים של החנות שלך, הכוללים, תצוגת של ההזמנות וסטטוס שלהם לפי  האחרון, שנה, חודש, שבוע ועוד.

זה כולל את מספר ההזמנות שלמות שעדיין ממתינות וכן את מספר הלקוחות כי נרשמים בשנה, בשבוע או בחודש שעבר. המערכת הניהול גם יכול להציג את המוצרים הפופולריים ביותר בחנות שלך.

כדי להציג את דוחות מערכת הניהול:

  1. לחץ על לוח המחוונים על סרגל הכלים. הסטטיסטיקה בחנות מוצגת, כדלקמן.

    סטטיסטיקת החנות כוללת את הרכיבים הבאים:

    • סיכומי הזמנות: זה מאפשר לך לדעת את המספר של מנת עובדו ביום האחרון, השבוע, החודש, שנת סכום ההזמנות.
    • הזמנות שלא הושלמו: מאפשר לך לדעת את מספר ההזמנות שתלויות ועומדות כיום.
    • לקוחות נרשמים: מאפשר לך לדעת כמה לקוחות רשומים בימים האחרון, 7, 14 ימים, החודש והשנה.
    • המוצרים הנמכרים ביותר: מאפשר לך לדעת מוכרי המוצר הטובים ביותר.
הוספת המוצר הראשון לחנות
פתחתם חנות? בהצלחה! עכשיו נלמד להוסיף את המוצר הראשון לחנות
על חשיבות סידור המוצרים בחנות

לסידור המוצרים בחנות ישנה חשיבות מכרעת על מכירת המוצרים. בפוסט זה נסביר על אסטרטגיות תצוגה של מוצרים בקטגוריות השונות.

לאחר שהוספנו קטגוריות ומוצרים לחנות ישנן כמה אופציות לסדר את המוצרים:

1. מתוך תפריט הקטגוריה.

  1. היכנס לקטגוריות>>
  2. בחר קטגוריה>>
  3. בתוך הקטגוריות עבור ללשונית מוצרים.
  4. לחיצה על הכפתור הוסף תפתח חלון ובו רשימת המוצרים בחנות.

2. מתוך דף המוצר

סדר הופעת המוצרים בקטגוריה

מה ההבדל בין מוצר פשוט למוצר מקובץ
מה ההבדל בין מוצר פשוט למוצר מקובץ
התחלת עבודה - שיוך מוצרים לקטגוריות
התחלת עבודה - שיוך מוצרים לקטגוריות
התחלת עבודה - הוספת מוצרים לחנות
התחלת עבודה - הוספת מוצרים לחנות
התחלת עבודה - הוספת קטגוריות לחנות

עכשיו כשיש לך חנות , אתה צריך להוסיף את קטגוריות ומוצרים. במאמר זה נלמד כיצד להוסיף קטגוריות ומה המשמעות של כל אחד מהשדות

כדי להוסיף קטגוריה:

  1. מתפריט הקטלוג, בחרו הקטגוריות> רשימה. חלון קטגוריות ניהול מוצג.

  2. לחץ על הוסף חדש כדי להוסיף קטגוריה חדשה. הוסף חלון קטגוריה חדש מוצג.

  • בלשונית מידע הקטגוריה, להגדיר מידע בקטגוריה, כדלקמן:

    • בשדה שם, הזן את השם של הקטגוריה. כך הקטגוריה תוצג בקטלוג.
    • בשדה תיאור, הזן תיאור עבור הקטגוריה החדשה. השתמש בעורך עבור פריסה וגופנים.
    • בתחום התמונה, לגלוש כדי לבחור תמונה המייצגת את הקטגוריה.
    • מהרשימה הנפתחת קטגורית אב, בחר בקטגוריה הרצויה של ההורה. הקטגוריה החדשה תמוקם תחת קטגוריה זו בחנו.
    • בתחום טווחי מחיר, זן טווח מחירים במטבע שההגדרה בחלון המטבעות. זה מאפשר ללקוחות לסנן את המוצרים על ידי טווחי מחירים. פורמט: 0-1000; 1000-1200; 1200- (1200 אומר 1200 ומעלה).
    • בחר את תיבת הסימון הצג את דף הבית, כדי להציג את הקטגוריה בדף הבית.
    • בחר בתיבת הסימון כלול תיבת הסימון בתפריט העליון, לכלול בקטגוריה בתפריט העליון בדף הבית.
    • בחר לאפשר ללקוחות לבחור תיבת סימון גודל דף, כדי לאפשר ללקוחות לבחור גודל דף בדף פרטי קטגוריה מהרשימה בגדלי הדף שהזינה את בעל החנות. במקרה זה, שדה אפשרויות גודל הדף הופך לגלוי באזור המנהל. כאשר אפשרות זו מושבתת, לקוחות לא יוכלו לבחור גודל דף בדף פרטי קטגוריה ואת בעל החנות יכול להיכנס גודל עמוד מסוים. במקרה זה, שדה גודל הדף הופך לגלוי במקרה זה בתחום מנהל, כמפורט להלן.
    • בשדה גודל דף, הזן את מספר המוצרים שניתן להציג בדף פרטי קטגוריה לעמוד. לדוגמא, כאשר אתה מוסיף שבעה מוצרים לקטגוריה ואתה מגדיר גודל הדף שלה לשלוש. שלושה מוצרים לעמוד יוצג בדף פרטי בקטגוריה זו בחנות הציבור.
    • הנחות להציג את כל הנחות הקשורים בנושא זה מתווסף באזור המנהל ידי בחירת נחות מהתפריט מבצע. שים לב ההנחות עם מוקצית סוג קטגוריות גלויות כאן. לאחר הנחות ממופות לקטגוריה, הם יחולו על כל המוצרים בקטגוריה זו.

      תפקידי לקוח מאפשר להציג בקטגוריה זו לתפקידי לקוח אחד או יותר. בחר את תפקידי הלקוח נדרשו בעל גישה בקטגוריה זו, כדלקמן:

      • מִנהָל
      • מנהלי פורום
      • אורחים
      • רשום
      • ספקים

      הערה: תפקידי לקוחות אלה אינם בקידוד קשיח והוא יכול להיות מוגדר בתחום המנהל, על ידי בחירת תפקידי לקוחות מתפריט הלקוחות.

      אם אתה רוצה שזה יהיה גלוי לכל - השאר את השדה ריק.

      סמן את תיבת הסימון מוצג, כדי לאפשר את הקטגוריה להיות זמין בחנות הציבור.

    בתחום סדר תצוגה, הזן את מספר ההזמנה להצגת הקטגוריה. מספר תצוגה זה משמש למיון קטגוריות בחנות הציבור (עולה). הקטגוריה עם הצגת 1 יוצגה בחלק העליון של הרשימה.

    4. בחר בכרטיסיית SEO, כדלקמן:

    • בשדה מילות מפתח Meta, והזן את מילות מפתח meta בקטגוריה הנדרשת, אשר קצרו רשימה תמציתית של הנושאים החשובים ביותר של הדף שלך. תג מילות מפתח meta לוקח את הטופס הבא:

    חלק זה מקטלג את הדף תחת מילות מפתח רלוונטיות

  • בשדה תיאור Meta, להזין תיאור של הקטגוריה. תג תיאור מטא הסבר תמציתי ותמציתי של התוכן של הדף שלך. תג תיאור מטא הוא בפורמט הבא:

    תיאור זה עשוי להופיע בתוצאות החיפוש

    • בתחום הכותרת Meta, להזין את שם נדרש. תג הכותרת מציין את הכותרת של דף האינטרנט שלך. זהו קוד אשר מוכנס לתוך הכותרת של דף האינטרנט שלך הוא בפורמט הבא

    בשדה שם דף ידידותי למנועי חיפוש, הזן את השם של הדף בשימוש על ידי מנועי החיפוש. אם תזין כלום אז את כתובת האתר לעמוד הקטגוריה נוצר באמצעות שם הקטגוריה. אם תזין אישית SEO עמודים-שם, אז המנהג בעקבות URL ישמש:

    • http://www.yourStore.com/custom-seo-page-name

      בחר בכרטיסיית המוצרים, כדלקמן להוסיף מוצרים בקטגוריה זו. כרטיסייה זו מכילה רשימה של המוצר השייכים לקטגוריה הנבחרת. לאחר המוצרים שניתן filfering ידי בקטגוריה בקטלוג. אתה צריך לשמור את הקטגוריה לפני שתוכל להוסיף מוצרים עבור דף בקטגוריה זו.

    •  

16 דברים שאתה חייב עבור החנות הווירטואלית שלך
הקמת חנות הווירטואלית חדשה לעסק שלך. מזל טוב! לא משנה אם הקמתם חנות הווירטואלית חדשה, או שאתם מתחזקים אתר ישן, מצורפת רשימה של 16 דברים חשובים לכל אתר אינטרנט או חנות ווירטואלית:
גביית תשלום בכרטיסי אשראי בחנות ווירטואלית באינטרנט
גביית תשלום באמצעות כרטיס אשראי הינה דרך נפוצה בכל בית עסק. באינטרנט חברות האשראי מחייבות שהחנות הוירטואלית תעמוד בתנאים מסוימים על מנת שיתנו לכם אישור לגבות תשלומים בכרטיס אשראי בחנות הווירטואלית שלכם.